Tuesday 19 March 2013

Bento Box



Salam & hye
Pernah dengar tentang Bento Box? Bento Box ni berasal dari Jepun, kalau tak silap saya.
Bento Box ni, makanan yang dihias dengan comel untuk di bawa ke Sekolah, Pejabat atau mana-mana lah. Bento box ni memang comel, kalau saya lah rasanya tak sampai hati nak makan kot. Kalau rajin anda boleh google Bento Box ni dan tengok sendiri macam mana kreatifnya mereka ni, menghias makanan.



Terfikir........ alangkah bestnye kalau saya pandai buat ni. Tentu bekal makanan saya sangat comel :)
Insyallah kalau saya ada anak yang bersekolah nanti, nak praktikalkan idea ni lah, Maklumlah, kanak-kanak kan susah nak makan banyak. Saya rasa inilah inisiatif yang berkesan untuk kanak-kanak sukakan makanan
Ok la, sampai di sini dulu..

~~ x.o.x.o ~~

1 comment:

Note: only a member of this blog may post a comment.