Wednesday 26 June 2013

Craving For These

Salam & hye,
Walaupun belum masuk bulan Ramadhan lagi. Tapi semangat nak raya dah berkobar-kobar hihi.
Rasa teruja sebab tahun ni, saya beraya dengan Suami tercinta, nak rasa pengalaman raya kat rumah mak mentua dan nak buat persiapan raya untuk rumah sendiri. Dulu-dulu, tolong mak buat persiapan kat rumah mak, tahun ni da ada peluang nak deko sendiri rumah kami.
Menjelang Ramadhan dan Syawal ni, kaum Hawa lah yang paling sibuk nak shopping. Kalau boleh semua nak beli baru, kalau tak dapat baru pun at least dapat D.I.Y pun jadilah. Saya pun dah start buat persiapan untuk raya. Dah tempah kuih raya siap-siap kat officemate :) dan dah sibuk beli barang on-line.
Saya dah berkenan dengan beberapa barang untuk dibeli tanpa pengetahuan Shahrul, antaranya:

 Yang ni walaupun tak tau nak isi apa, tapi nak beli gak pasal cute!
Teapots tu idaman kalbu :)
Runner ni pun nak beli sebab emm.. oh ye, pasal saya takde runner cupcake lagi kat dapo, pastu runner ni cute sangat dan saya dapat special price daripada penjual hihi.
Haha.. semuanya cupcake kan. (Baju raya belum beli lagi, tak pulak aku kisah ) Saya takdelah nak beli sekali gus. Saya beli sikit-sikit dulu. Kalau ruang tamu pulak, saya dah survey kat Romantika, ada yang saya berkenan nak beli untuk ruang tamu, nanti saya kongsikan. Anyway, hopefully dapat ler beli sume nih huhu till then xoxo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.