Thursday 11 July 2013

Dugaan hari ke-3 Ramadhan

Salam & hye,
Hari ke 3 berpuasa, memang betul-betul dugaan. Pagi-pagi nak pergi kerja minyak motor kering pulak. Saya ke tempat kerja memang naik motor je, senang. Lagipun kerja Shahrul memang memerlukan dia untuk bawak motor, senang nak parking katanya. Agak jauh jugak Shahrul tolak motor ke stesyen minyak tu, saya yang jalan kaki ni pun nak pengsan rasanya :'( Takpelah dugaan bulan Ramadhan.
Anyway, Entri sebelum ni saya ada sebut tentang saya perlukan ruang lagi SINI Semalam duduk kat rumah, dapat idea mana nak letak piring biru cupcake yang sebelum ni saya letak kat atas meja masak. Memang saya tak suka nak letak kat sini, tapi masa tu takde idea dan takde choice so terpaksa letak.
Now, untuk sementara waktu saya letak je atas Oven dan belakang gingerbread house ni. Rasanya better sikir daripada letak atas meja masak. kat sini saya selitkan sikit gambar.

Maybe untuk sementara je ni, nanti ada ruang yang sesuai saya akan alihkan. Anyway till then xoxo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.