Tuesday 16 April 2013

Idea Living Room

Salam & Hye,
Banyak sangat Idea yang ingin saya kongsi. Kali ini, Idea tentang Ruang tamu pulak dan saya tak sabar-sabar nak kongsikannya. Post-post saya sebelum ni, banyak saya ceritakan tentang Idea saya untuk menyusun atur rumah saya. Buat masa ini, saya masih berusaha sedikit demi sedikit untuk menjadikan impian dekorasi rumah saya menjadi kenyataan! Tak pasti cepat atau lambat. Tapi saya akan berusaha untuk menjadikannya kenyataan :) Insyallah.
Kali ni saya nak kongsi sikit, idea Ruang tamu yang saya inginkan. Saya ada sumber inspirasi daripada kawan saya di Facebook, dia juga sukakan dekorasi Inggeris. Saya suka Idea ruang tamunya.Tapi tak banyak gambar ruang rumahnya yang saya dapat kongsikan kat sini.





Ye saya sukakan konsep ala-ala Inggeris, tapi saya sukakan keadaan yang simple dan tak serabut. Saya benar-benar suka Idea sebegini. Memang menarik. Mari kita cuci mata dengan ruang dapurnya yang bertemakan Cupcake Kitchen.Sama macam Konsep dapur saya. 




Comel kan hehe, tapi hari ni, saya tak nak cerita tentang dapur.  Saya nak cerita tentang ruang tamu. Buat masa ni, Ruang tamu saya simple jer. Shahrul yang buat dekorasi, saya cuma tolong hias-hias dengan bunga je. Masa akan datang saya nak ubah sikit dekorasi ruang tamu saya. Nak tonjolkan elemen Inggeris kat situ. Saya pun dah buat senarai barang-barang dekorasi untuk ruang tamu. Saya akan beli sikit-sikit mengikut peringkat. Orang tua-tua kata, sikit-sikit, lama-lama jadi Bukit :)
Anyway, kat sini saya google beberapa gambar ruang tamu yang saya rasa agak menarik, dan boleh diselitkan dalam Idea dekorasi Ruang Tamu Ala-ala Inggeris saya nanti.

Saya suka yang ni :)





2 comments:

  1. serius cantik rumah kawan awak~!!!!

    ReplyDelete
  2. kannn.. cantik sgt rumah dia. Dia memang suka English Cottage ni, saya beli cupcake seramik pun dgn dia.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.