Sunday 7 April 2013

Definitely In Love

Salam & Hye,
Satu lagi post saiko. Sila abaikan apa yg saya tulis kalau taknak saiko macam saya :) Saya memang suka kan Seramik Cupcake ni. Bagi saya ia memang comel, Tak kisahlah apa orang lain nak cakap ke nak kutuk ke.  Sebab bagi saya,lain orang, lain minatnya. So just take it or leave it :)
Anyway saya nak shared beberapa gambar yang saya jumpa di internet yang membuatkan saya jatuh cinta kat menda ni. Yang saiko nya, saya terus "berazam" nak beli juga menda alah nih :p


OOoooo.. sangat cute kan teapot ni. saya ada survey kat kawan-kawan yang jual barang English Cottage ni dan ada jumpa Teapot yang lebih kurang macam ni. Tapi harganya agak mahal jugak lah. Insyallah. Kalau saya dah berjaya beli teapot tu, Ingatkan nak padankan dengan cawan-cawan Cupcake yang saya dah beli. Saya beli 2 jenis Mug dengan corak berbeza. Lebih kurang mcam gambar kat bawah ni
sumber
hmmmmm...da dapat bayangkan mesti cute kalau hidang kat tetamu nanti. hehe suke :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.