Sunday 10 April 2016

Sofabed From IKEA

Assalam & Hye,

Setelah hampir tiga tahun setengah kami bernikah dan pindah kat rumah ni, memang selama ni pakai sofa coklat hadiah dari kakak ipar tu. Sofa tu pun dah lama jugak, sebelum dia bagi kami dia dah pakai dalam dua tahun macam tu, So saya anggarkan sofa tu dah pakai lebih kurag lima tahun, keadaan dia ok lagi cuma kusyen tu dah agak uzur sikit lah. Kalau duduk dah rasa papan dah T.T Then saya decided nak beli Sofa baru. Niat nak beli sofa dah lama ada, so bebaru ni tengok website IKEA ada satu sofabed yang agak cantik dan saya berkenan sebab selain boleh duduk macam biasa sofa tu pun boleh transform jadi katil comel huhu  Harga pulak berbaloi-baloi. So gigih bentangkan idea nak beli sofabed idaman. Hasut laki sampai laki termakan dengan hasutan bini nak beli sofa baru.


Gambar ni sumber dari IKEA. Saya pilih color ni sebab Ruang tamu kami tu kami pilih tema hitam, putih dan Kelabu.

So hasil termakan hasutan bini, maka Sofabed pun muncul dalam ruang tamu kami muahahaha.

Sempat rembat dua kusyen murah warna putih kat IKEA. Matchingkan dengan kusyen lama warna merah tu, tak payah membazir haha. Kasi naik sikit color putih tu dengan warna merah.

Misi seterusnya nak beli TV dan Console Table. Insyallah, nanti dah dapat saya share kat sini, till then xoxo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.