Sunday 10 April 2016

BookCases

Assalam & Hye
Entry sebelum ni saya ada sebut nak ke IKEA sebab nak cari Bookcases idaman sebab nak letak dekat ruang sebelah almari baju tu kan. Guess what, malam tu jugak lepas abis kerja meroyan kat laki mintak bawak kan ke IKEA, nasib baik laki rajin melayan lalalala
Sebenarnya sebelum isu meroyan tu saya dah siap kemas buku-buku dalam almari coklat beli kat Giant lama dulu, sebelum ni almari kecil ni kami letak dekat ruang tamu tapi bebaru ni kami alihkan.
Dah susun cantik-cantik dah buku kat situ, tapi malangnya laki balik keje tengok almari coklat tu dia pulak meroyan, tak matching dengan keseluruhan perabot dalam bilik katanya. So gigih dia bawak keluar almari coklat tu, then bini pun meroyan sebab buku dah kena bawak keluar T.T Isu buku je pun sampai nak meroyan bagai haha bukan apa tu buku-buku kesayangan saya yang saya collect masa umur 18 sampai sekarang, antara koleksi kesayangan saya adalah Harry Potter, Twilight, Shopaholic series etc. Op coz la saya angin bila dia alihkan huhu pastu laki nak pujuk terus ajak pegi IKEA. So apa lagi paw laki Bookcase putih lawa muahahaha.


Balik je dari  IKEA laki terus pasangkan rak tu, dia yang terlebih eksited pulak. Tapi yang belakang putih tu dia pasang esok pagi sebab kena paku sikit, taknak ganggu jiran memalam dengan bunyi orang menukang.
dengan sepantas kilat bini susun buku kesayangan kat situ. Nampak banyak ruang kosong bermakna kena tambah koleksi buku baru nampaknya. Okey kena tunggu Big Bad Wolf hujung tahun ni sebab kat situ buku jauh lebih murah dan berbaloi kalau nak beli one set atau satu-satu.

 Till then xoxo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.