Monday 25 April 2016

Before and After

Assalam & hye
Nak share pasal rak dekat bawah tangga. Bawah tangga kat rumah kami, Shahrul letak Akuarium pasal dia suka sangat ikan, then ada satu rak tiga tingkat yang dia beli dari zaman bujang lagi. Rak tu okay lagi condition dia, cuma kami... eh.. saya sebenarnya dah bosan dan nak kan kelainan sikit hoho  Pastu hasut Shahrul agar dia sudi bawak saya ke Ikea nak ganti rak tu.

So kami ke IKEA lagi dan sambar satu lagi rak Laiva dari Ikea.  Harganya sangat berpatutan dan senang nak pasang.
So hasilnya:

Seperti biasa saya minimize kan kuantiti hiasan dan susun simple-simple je. Tapi ehh... matching pulak kotak dengan bunga tu, tak rugi capai senyap-senyap kotak tu, pastu time nak bayar Shahrul tanya dari mana datang menda ni, bini buat-buat tak dengar lalalalaa..
Lebih kemas kan? Next time saya shared Laundry Organizing. Alang-alang dah ke IKEA tu saya ada beli beberapa barang nak makeover ruang laundry tu, nanti saya share. Ok till then xoxo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.