Tuesday 26 April 2016

Laundry RoOm MakeOver

Assalam dan Hye,
Entry sebelum ni saya ada nak shared pasal Laundry room kat rumah. Saya ada buat perubahan sikit. Masa awal-awal pindah dulu, Laundry saya macam ni

Sekarang baru perasan ruang tu banyak sangat barang huhu. Almost tiga tahun keadaanya macam ni.
Sampai bakul putih Ikea tu dah naik lunyai sebab selalu pakai.
Bila dah lunyai kami buang je dan gantikan dengan bakul plastik harga RM7, beli kat Mydin. Selama ni memang keadaan dia camni lah, tapi makin lama makin sakit pulak mata tengok keadaan ni. So saya decide nak add something bagi nampak kemas. Then kami ke Ikea beli rak Albert
Rak ni kami beli dengan harga yang agak berpatutan. Sampai je rumah Shahrul terus pasangkan untuk saya. Jenuh jugak la nak memasangnya pasal banyak sangat skru. Almost one hour jugak kami bedua pasang. Settle pasang rak, bini eksited, laju je susun barang.



Nampak kemas sikit kan, sebenarnya tak siap lagi ni. Rasa nak letak frame lain kat dinding tu, insyallah nak pergi cari harini. Nanti dah siap, saya akan share, till then xoxo

1 comment:

  1. kemasnya laundry room you sis,,,nice sharing,,salam kenal dari sabah,,^_^

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.