Monday 16 January 2017

Langsir Baru, Rupa Baru

Assalam & hye...

Setelah empat tahun tinggal di rumah ni, saya memang tak pernah beli langsir sendiri. Selama ni langsir yang ada ni  adalah ihsan dari Emak saya huhu. Emak nak bagi so saya terima dengan hati terbuka cewahhhh.. Ni first time saya nak beli dan buat tempahan langsir. Tempah dengan adik sendiri je, adik saya memang ambil upah jahit langsir. So saya bagi je duit kat dia dan dia yang uruskan pembelian ikut apa yang saya nak la. Saya suka langsir plain yang simple je. Langsir ni siap dalam masa dua minggu je, kira cepat jugalah. Excited sangat tak sabar nak pasang langsir tu. So hasilnya.





Saya pilih warna coklat, sebab memang suka warna tu dan rasanya sesuai dengan tema rumah saya ni. Insyallah untuk raya nak tempah warna lain pulak huhu until then xoxo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.