Monday 30 May 2016

Pantry Room Update ( Part 2 )

Assalam & hye
Entry sebelum ni saya ada cakap nak tambah item sikit kat pantry saya. Meh kita tinjau apa yang saya tambah.
 Pandangan dari pintu masuk. Kat pintu ni kita dah boleh nampak keseluruhan open pantry ni.
 Rak Spices tu rasanya akan diubah semula, tengah cari idea macam mana nak susun bagi cantik.
Item yang saya nak tambah tu, adalah buku resipi je huhu.
 My Favourite space =)
 Berguna jugak idea nak letak Samla Box ni, semua boleh sumbat dalam ni muahahahaha.
Till then xoxo

3 comments:

  1. alaaa....nape nampak ohsem sgt idea ni....!

    ReplyDelete
  2. ai sis blh explain konsep pantry sis berjalan
    1) bru beli barang trus smpan mcm ni ke?
    2) baki barang yg da siap di isi di dapur di letak ke pantry

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, Boleh.. ya lps beli barang saya akan simpn dlm tmp masing2.. kalau takde tmp just mskkn je dlm samla yang besar tu

      Delete

Note: only a member of this blog may post a comment.