Tuesday 1 July 2014

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My

Salam & hye,
Ni first time nak join GA nih huhu, Tak pernah pun join GA sebelum ni tapi yang ni agak menarik, tetiba je rasa nak join huhu kalau nak tau korang Klik kat  SINI.  Maklumlah ni dah masuk bulan Ramadhan kan, mesti korang nak shopping barang untuk hari raya. Kalau beli sikit-sikit takdelah terasa duit keluar macam air paip huhu anyway  banyak promosi yang best kat situ,korang tengok lah sendiri hihi Anyway, GA ni kan, hadiah dia menarik sangat tau, ce tengok, ce tengok
Di bawah merupakan hadiah bagi giveaway ini :
2 x Pemenang Bertuah akan mendapat RM300 tunai

4 x Pemenang Bertuah akan mendapat RM100 tunai
Best tak? Best tak? huhu sape nak bagi kan hihi hmmm... bayangkan Kalau lah saya berjaya dapat RM300 tu. First rasa syukur sangat-sangat, murahnya rezeki dalam bulan Ramadhan ni, nanti bolehlah saya belanja Mak Ayah saya baju raya ke kasut raya ke, belanja incik husband dan family masa berbuka puasa ke, imagine pun dah rasa best sesangat huhu. Insyallah kalau ada rezeki,amin. Kalau dapat RM100 pun suka jugak, bolehlah tambah-tambah barang raya yang tak cukup lagi atau bayar duit kuih raya yang saya dah tempah tu wuwuwuw. Harap ada rezeki, amin.... korang kalau nak join gak meh pegi link ni GA
till then xoxo

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.