Wednesday 2 July 2014

Ramadhan ke 5

Salam & hye,
Diam tak diam dah lima hari kita berpuasa. Tengah-tengah hari macam ni terasa mengantuk pulak kat opis ni, tengah fikir menu apa nak masak untuk berbuka nanti, semalam tak masak untuk berbuka, balik kerja singgah bazar. Niat asal nak beli air je, sekali hanyut... cissss terbeli nasi tomato, nasi ayam, mutabak,air jagung, kek oreo, paru sambal rm2 yang sikit sesangat haihhh... so idok la masak petang tu. Balik ni maybe kena masak kot sebab shahrul bebel, beli kat bazar sikit je dekat RM20 huhu. Ok so balik ni kena gigih lah masak. Aritu saya ada cerita tentang barang yang saya beli online tu, saya dah bayar RM18 untuk makeup bag tu,gigih pergi bank sebab maybank2u buat hal haritu tak boleh nak transfer, pastu penjual tu janji nak pos esok ( semalam ) tapi dari semalam saya mintak tracking no. pos laju, tapi dia tak bagi-bagi lagi sampai lah hari ni. Tadi baru je wassap, dia kata dah pos semalam, poslaju sekarang bz so harap memahami??? eh, sape yang patut marah ek? dah la barang salah hantar, pastu kena tambah duit lagi then mintak tracking no tak dapat2 haihhhh... saya risau jugak, xde bukti dia dah hantar ke belum ke, kalau senyap je takut burn pulak duit saya tu, barang tak dapat-dapat, hmmm ni lah dugaan kalau beli online ni. Agak-agak korang dia memang dah pos ke belum? kalau dah pos kenapalah susah sangat nak bagi tacking no untuk rujukan saya ek ????

1 comment:

  1. hai Ain,
    kalau tak keberatan, jom kita exchange link blog nak?
    http://thelovelyartlover.blogspot.com/

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.