Sunday 22 December 2013

Huu..Yeahhh

Salam & hye,
Lamanye tak update blog, rindu pulak rasenye hoho. Macam mana dengan Disember korang semua? Mesti best kan. Disember saya?? emm memang super duper bizi huhu. Banyak aktiviti bulan ni, weekend saya sentiasa penuh dengan aktiviti, jemputan kenduri kahwin lah yang ni kat Kedah naik bas ( rombongan cik kiah, tapi dalam kes saya rombongan cik piah hihi) sambil tu sempat ke Wang kelian dan Langkawi, Jemputan Majlis perkahwinan di Dengkil dan jalan-jalan kat rumah kawan di Sendayan phewww...Insyallah nanti ada masa saya cita ( macam ler orang nak tau sangat!! grrr... ) Anyway nak update pasal ni sebenarnya. Bulan lepas saya join organizing kitchen kat sini Alhamdulillah saya menang cabaran ni dan dapat tempat ke dua.

Assalamualaikum wbt,

TAHNIAH!!! Anda telah memenangi "Cabaran Bulanan {November} bersama Susunatursioca" kali ini. 


;)

SIla emailkan 

Nama:
Alamat:
No telefon:

kepada saya dengan kadar segera untuk pengeposan hadiah.

TERIMA KASIH kerana menyertai sesi perkongsian cerita bulan ini! 

Salam sayang,

Fizah @ susunatursioca
Alangkah gumbiranya rase hati, walaupun dah agak lewat tapi still nak update pasal ni and nak say thanks kat Fizah dari blog susun atur siocha kecil tu dan penaja hadiah yang saya terima ni ( Atiey : pink garage) Ni hadiah yang saya terima:

comel kan??? Anyway Pop Chef nih memang super duper cute giteww. Suka sangat dapat hadiah ni, boleh lah saya jadi kreatif sikit kan hihi. Setakat ni saya belum cuba lagi, Insyallah saya akan cuba dalam masa terdekat, sangat excited nak cuba pop chef ni okeh. Nanti kalau ada rezeki ada anak sendiri, boleh lah decorate makanan dia guna pop chef ni huhu super excited!! till then xoxo

3 comments:

  1. Tahniah dear...selamat mendeko food guna popchef yg super best ni! :)

    ReplyDelete
  2. Tahniahhhh..
    Pasni mendeko food laaa..
    hehe

    ReplyDelete
  3. tahniah !! haii salam perkenalan deko2 :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.