Monday 8 August 2016

Depan Manis macam gula.....

Assalam & hye
Pernah tak korang rasa down bila dengar kawan or adik beradik or sesapa lah bercakap pasal korang di belakang???? Means benda tak baik la, then bila orang yang dengar tak selidik dulu then serang korang, mesti rasa down sangat kan?? Tak tanya dulu, tak siasat. Bulat-bulat percaya kata orang dan Judge kita macam dia Malaikat. Depan manis sangat tapi kat belakang macam duri dalam daging. Lepas kita dapat tahu dia cakap macam-macam yang menyakitkan, boleh pulak pura-pura nak buat baik dengan kita. Saya bukan jenis talam dua muka so saya tak boleh nak hipokrit nak bermuka manis dengan dia. Saya jenis susah rasa tak suka kat someone, tapi kalau dah betul-betul tak suka memang tak kan suka sampai bila-bila. Urmmmmm.......

2 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. Bayakan bersabar sis... sy juga pernah berdepan org sebegini... bayangkan sehingga hari ini dia still buat sy dgn burukan sy di FB... saya rasa 1 malaysia tau... dia cuba burukan sy... tp org kata... kita kene sabar dan jgn melawan... sbb org luar menilai... dan allah maha ketahui...

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.