Thursday 15 May 2014

Hand Cream Review

Salam & hye,
Saya memang suka sangat dengan hand cream, kalau dalam sehari tu adelah 4-5 kali sapu losyen kat tangan. Bukan ape, kerja dalam air-cond buat tangan saya cepat kering, lelagi saya ni rajiiiiinn sangat minum air masak kan T.T so dalam handbag mesti kena ada losyen,wajib! huhu favourite saya tentulah brand Nivea

Saya pernah cuba beberapa brand lain tapi tak sesuai, rasanya Nivea je sesuai dengan kulit saya, kesannya pun cepat huhu tapi bebaru ni, saya ada try hands cream lain, namanye H Bella. Setakat ni ok, bau dia pun sweet sangat. Bau berries gitu. Suka sangat-sangat, setakat ni saya dah cuba Strawberry + Cinnamon dan Rose + Mixed Berries. Emm.. dua-dua best, saya suka bau kedua-duanya. Tiap kali pakai, memang tangan sentiasa kat hidung huhu Arini nak terjah Watson lagi, nak beli Pomegranate + Ginger pulak wuwuwuw...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.